دنیای باربی , واردات عروسک و کالاهای مارک باربی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

دنیای باربی , واردات عروسک و کالاهای مارک باربی 

 

مجموعه ی بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با تاجرین عزیزی که قصد واردات انواع اسباب بازی ، عروسک ،بازی های فکری ،لوازم تحریر و… را دارند،می باشد.

 مجموعه ی بازرگانی فیروزه ۳۵ سال پیشینه ی فعالیت در امور بازرگانی خارجی و تجارت با کشور چین را در رزومه ی خود دارد.و آمادگی هرگونه همکاری با تاجران و صاحبان سرمایه در رابطه با واردات از چین ،صادرات ،ترخیص کالا و انجام امور گمرکی را دارد.همچنین آن دسته از عزیزانی که تمایل به حضور در چین و ارتباط با تولیدکنندگان چینی را دارند،نگران یادگیری زبان چینی و انگلیسی نباشند.این مجموعه توانایی در اختیار قرار دادن مترجم آگاه به امور بازرگانی و مسلط به زبان چینی و انگلیسی را دارد.

 

واردات عروسک باربی

 

 

باربی برای اینکه بتواند نقش تربیتی خود را ایفا کند باید پاسخگوی تمامی سلایق و علاقه ها باشد و در نقش های گوناگونی ظاهر شود.

باربی پرستار، باربی معلم، باربی خلبان، باربی ژیمناست، باربی خواننده و … برای تحکیم الگوسازی این عروسک متولد شده اند. همچنین برای پذیرش این عروسک از سوی ملیت های گوناگون باربی با حفظ استیل بدنی اش (اصالت آمریکایی) در رنگ ها و ملیت های گوناگون نیز ظاهر شد؛ باربی هندی، آفریقایی، چینی، لهستانی و …

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: عروسک باربی , انواع عروسک وارداتی , عروسکهای خارجی وارداتی , واردات عروسک از چین , واردات لوازم التحریر برند باربی , واردات کالاهای مارک باربی , دنیای باربی , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: